Вести.net: технологія Finexus і партнерство Google – Ford

размещено в: Новости | 0
Вести.net: технологія Finexus і партнерство Google – Ford
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Команда розробників з Oculus VR спільно з дослідниками з Вашингтонського університету спроектували новий спосіб взаємодії з віртуальною реальністю. Нова технологія — проект під назвою Finexus — дозволить вкрай точно відстежувати рух пальців у тривимірному просторі. З допомогою такого контролера, як обіцяють, у віртуальному середовищі, можна буде реалізувати навіть гру на музичних інструментах або написання текстів від руки.

В основі нової технології лежить той же принцип, що в глобальних навігаційних системах. Розробники помістили 4 сенсора на зап’ясті і обчислюють відстань від них до кожного окремого електромагніту, закріпленого на кінчиках пальців. І все це в реальному часі і з дуже високою точністю: заявлена похибка — трохи більше міліметра. При цьому кількість магнітів не обмежена п’ятьма – в майбутньому їх можна буде помістити хоч на кожну фалангу кожного пальця.

На відміну від оптичних засобів захоплення руху — таких, як Kinect — новій розробці не вимагається постійний візуальний контакт між сенсором і магнітом, тобто воно повинно працювати при будь-якому положенні кисті. Для коректної роботи пристрою відстань між ними не може перевищувати 12 сантиметрів. У майбутньому розробники розраховують збільшити його до 25 сантиметрів. Втім, великої необхідності в цьому немає, так як в кінцевому результаті все це буде скомпоновано в єдиному пристрої. Наприклад, у формі рукавички.

Коли новинка надійде у виробництво і вчинить взагалі — невідомо. Розробники з Oculus VR представлять результати своїх досліджень лише в травні майбутнього року на конференції ACM CHI, яка пройде в місті Сан Хосе, штат Каліфорнія.

Сам шолом віртуальної реальності Oculus Rift надійде в продаж у першому кварталі нового року. Фінальний варіант пристрою вже готовий. У стандартну комплектацію новинки буде входити звичайний джойстик від Xbox One. Власний джойстик Oculus Touch, що відслідковує рухи рук за допомогою оптичного сенсора, з’явиться пізніше, і буде продаватися окремо.

***

Google і Ford об’єднаються для створення повноцінного “розумного” автомобіля. За повідомленням порталу Yahoo!, обидві корпорації оголосять про свою спільну роботу над безпілотними машинами на виставці CES 2016, яка пройде в Лас-Вегасі в січні нового року.

Незважаючи на те, що новина про партнерство Google і Ford підкріплена лише чутками (ні в одній з компаній інформацію не підтверджували) багато аналітики не сумніваються в її правдоподібності. В першу чергу, із-за того, що обидві корпорації розділяють один і той же погляд на реалізацію концепції безпілотних машин. В той час, як інші автовиробники, а зокрема Tesla, Audi і Mercedes планують впроваджувати автопилотирование поступово, залишаючи водієві можливість взяти керування на себе, то Ford і Google розраховують відразу запустити повністю автоматичні автомобілі — без рульового управління і якихось педалей. Причому зробити це обидві компанії планують протягом найближчих п’яти років. Але для цього ні Google, ні Ford не вистачає компетенції в технічних сторони питання.

Google, наприклад, не має ніякого досвіду в створенні серійних автомобілів. Для того, щоб запустити власне виробництво, компанії знадобиться не тільки спроектувати десятки тисяч деталей, але і пройти всі стадії федеральних перевірок. Словом, зробити все те, чим Ford займається вже більше ста років.

Тим часом, сам американський автоконцерн вже довгий час шукає партнерів для розробки програмного забезпечення для своїх автопілотованих машин. Власна дослідницька лабораторія Ford в Кремнієвій долині відкрилася зовсім недавно — лише рік тому. І здебільшого все це час займалася пошуком партнерів — як серед дрібних стартапів, так і серед великих ІТ-компаній. А безпілотні машини Google щотижня проїжджають 17 тисяч кілометрів. І за час тестування технології вони встигли проїхати в цілому майже 2 мільйони практично безаварійних кілометрів.

Трохи більше півроку тому віце-президент Ford Кен Вашингтон заявляв, що його компанія не планує використовувати ПО сторонніх виробників, і має намір розробити своє власне рішення. А глава автоконцерну Білл Форд свого часу висловлював побоювання, що його компанія ризикує перетворитися з провідного виробника автомобілів у рядового постачальника “заліза” для “розумних” машин.

 

Оставить ответ