Вести.net: у Сан-Франциско обговорили майбутнє Facebook

размещено в: Новости | 0
Вести.net: у Сан-Франциско обговорили майбутнє Facebook
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Боти заполонять світ, інтернет буде у всіх, віртуальна реальність як буденність і прямі трансляції в інтернет з будь-якого пристрою. У Сан-Франциско розпочалася конференція для розробників найбільшої соціальної мережі планети. Про те, куди прагне проект з аудиторією більше мільярда чоловік, в програмі Вести.Немає.

Facebook запустив платформу для створення роботів для свого месенджера, а також відкрив доступ до нейромережі — своєму проекту штучного інтелекту, який допоможе ботам заговорити по-людськи — тобто, на природній мові. Це, мабуть, основний посил кейноута, головного доповіді конференції розробників F8 від Facebook, яка стартувала в Сан-Франциско 12 квітня.

На самому початку глава соціальної мережі номер один виголосив програмну промову, в якій представив дорожню карту розвитку компанії. У ній три головні напрямки бізнесу компанії. Перший — доступ в інтернет. Цукерберг зазначив, що його корпорація продовжить роботу над проектом з надання доступу в інтернет в планетарному масштабі. Основний елемент цієї програми — це величезні дрони-безпілотники, з розмахом крил більше крила Боїнга, які ширяють практично в стратосфері. Цукерберг навіть підняв деталь двигуна “літаючого роутера”, показуючи, наскільки він легкий. Другий напрямок — віртуальна реальність, на яку Фейсбук робить велику ставку — робота над цим проектом почалася з покупки Окулус Ріфт. І третє, і, мабуть, найголовніше, — це той самий Штучний інтелект — тут мається на увазі створення чат-ботів в месенджері Фейсбуку, і можливість ця відкрита розробникам вже з першого дня конференції.

За словами Цукерберга сервіс миттєвих повідомлень Messenger останнім часом використовувався більше, ніж сама соцмережу. Судячи з цифр, це саме швидкоростуча додаток 2015 року. Зараз аудиторія сервісів Месенджера і WhatsApp щодня відправляють 60 мільярдів повідомлень, втричі більше, ніж смс у всьому світі. Досі цих повідомлень не торкався, ні маркетинг, ні реклама. І Фейсбук вирішив монетизувати це бізнес інакше. Так з’явилася Messenger Platform, яка покликана привести в месенджер бізнес. Тобто, розробники можуть створювати боти для того, щоб консультувати користувачів і приймати замовлення на будь-які послуги прямо в чаті Facebook. Справедливості заради, треба сказати, штучні співрозмовники в месенджерах існують досить давно — більше 20 років, але досі спілкування з ними нагадувало мову програмування, а значить — було доступно тільки людям з інженерними навичками.

“Сьогодні ми представляємо Месенджер Плэтформ, щоб ви могли побудувати чат-ботів для месенджера. Це проста платформа з штучним інтелектом, щоб ми могли побудувати бота, який буде здатний природною мовою спілкуватися безпосередньо з людьми. Давайте подивимося. CNN, приміром, може надсилати дайджести з історіями з заявленої теми, і навіть підбирати список новин за більш вузькій темі: від номінацій на Оскар до вірусу Зіку — тобто, надішле будь-яку інформацію. Або давайте візьмемо квіти 1-800. Мені подобається цей. Ви пишіть повідомлення боту. І бот відповідає, він навіть схвалить ваш вибір і попросить ім’я одержувача букета. Просто відправте повідомлення. І ймовірно, ви захочете вставити в букет записку”, — розповів Марк Цукерберг, глава Facebook.

Фейсбук розуміє, що у невеликих стартапів просто немає ресурсів, які потрібні для розробки систем з інтелектом на борту. У компанії Цукерберга ця технологія є — судячи з усього, мова йде про проект персонального асистента М, конкурента Кортани і Siri. І соцмережа прийняла рішення відкрити на цій базі хмарний сервіс, який буде відповідати за розуміння підключеними ботами природної мови і контексту, в якому користувач надсилає запит на інформацію або послугу.

Однак боти у Facebook Messenger — можуть зробити справжню революцію просто з-за величезних розмірів соцмережі. Втім, як і було сказано це лише один із напрямків розвитку Фейсбуку. Досить велика увага в головному доповіді конференції було приділено видеотрансляциям. Йдеться про платформу для розробників Live Video API, яка, за словами Цукерберга, дозволить розробникам вбудовувати живе мовлення з Facebook в інші програми, а також — практично з будь-якого пристрою. В якості наочного прикладу був використаний дрон з камерою, паривший над сценою. Наступ на Фейсбук видеофронте включає в себе і роботу над контентом для віртуальної реальності. Щоб зробити створення тривимірного відео більш доступним, команда соцмережі з нуля побудувала свою трехсотшестидесятиградусную камеру “Surround 360″ — в теккрачне її тут же прозвали “НЛО на паличці”. Прилад обладнаний 17 3D-об’єктивами, 4 мегапікселя кожен. При цьому, на відміну від схожих за функціями камер, відзнятий матеріал практично не вимагає постобробки. Загалом, Фейсбук зробила те ж саме, що і гугл, тільки на рік пізніше і краще, судячи по картинці. Важливий момент — Facebook не буде продавати “Surround 360″. Замість цього в кінці цього літа обіцяють викласти у відкритий доступ на Github всі необхідні інженерні рішення та алгоритми зшивання відео, щоб виробники і розробники могли самостійно зібрати таку ж або схожу камеру. Тобто, Цукерберг знову віддає інструменти розробникам.

Оставить ответ