Вести.net: Uber втрачає гроші, а Whatsapp відмовляється від плати

размещено в: Новости | 0
Вести.net: Uber втрачає гроші, а Whatsapp відмовляється від плати
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Найдорожчий стартап у світі продовжує втрачати гроші.

Згідно внутрішньої звітності Uber, видобутої та опублікованої порталом The Information, за першу половину 2015 року сервіс за замовленням таксі зі смартфона заробив трохи більше 600 мільйонів доларів. Витрати компанії, тим часом, вдвічі перевищують її прибуток — у перші шість місяців 2015 року Über витратив більше мільярда доларів. І, на думку експертів, за наступні півроку компанія втратила ще стільки ж. У підсумку, за весь 2015 рік втрати Über повинні були скласти близько двох з половиною мільярдів доларів.

Левова частка цих грошей була витрачена на маркетинг і експансію на нові ринки, такі як Індія і Китай. Однак навіть успішно захоплені Über ринки — наприклад, європейський — до цих пір не приносить компанії стабільний дохід. У Über сподіваються, що кількість європейських міст, що приносять компанії прибуток, продовжить рости протягом найближчих чотирьох років. У такому випадку компанія зможе заробити на цьому ринку більше 14 мільярдів доларів.

Однак поки Uber, швидше за все, доведеться почати економити. Іншими словами — знижувати зарплати водіям і піднімати тарифи. Перші кроки в цьому напрямку вже відчули водії Über в Санкт-Петербурзі, де компанія скасувала систему бонусних балів, помітно збільшують дохід у разі регулярної роботи на Über. Це, на думку аналітиків, змусить багатьох водіїв залишити Über і приєднатися до інших таксі-сервісів.

Що ж стосується клієнтів, то їх лояльність обумовлена вартістю поїздки. На даний момент компанія перенаправляє доходи з прибуткових регіонів на підтримку низьких тарифів в містах, де Über ще не став популярним. Приміром, в Росії Über зберігає тарифи нижче рівня рентабельності, завойовуючи таким чином частку ринку.

Незважаючи на проблеми, Uber далекий від розорення — у компанії, оціненої в 62 мільярди доларів, є значний запас готівкових грошей і капіталовкладень на загальну суму 6 мільярдів доларів. Також Uber — це ще й найдорожчий юникорн — що в перекладі означає “єдиноріг” — так називають непублічні компанії-стартапи з оцінкою вище мільярда доларів. З успіхами Über навіть пов’язано назва нового економічного тренду — так званої “уберизации економіки”, під який мають на увазі усунення посередників.

За даними за травень 2015 року, таксі-сервіс Über працює більше ніж в трьохстах містах в 60 країнах світу. І якщо Uber вдасться стати компанією з позитивним фінансовим потоком, то у неї з’являться серйозні шанси стати монополістом у своїй галузі.

***

Мобільний месенджер Whatsapp відмовиться від платної підписки.

На конференції DLD, що проходить на цьому тижні в Мюнхені, засновник належить Facebook компанії Whatsapp Ян Кум відзвітував про новий рекорд месенджера — його аудиторія впритул наблизилася до одного мільярда користувачів — і розповів, яких змін зазнає додаток в найближчому майбутньому.

В першу чергу компанія планує відмовитися від платної підписки. Нагадаємо, що зараз WhatsApp пропонує свої послуги за щорічну плату в 99 центів. Проте потрібно докласти великі зусилля для того, щоб знайти людей, які віддали за нього гроші. До того ж, ті, хто підключився до Whatsapp в перші роки його існування, користувалися ним безкоштовно. При цьому варто відзначити, що Whatsapp був чи не єдиним платним месенджером. Його основні конкуренти: Viber, Telegram, Line і месенджер Facebook грошей за підписку не вимагали і монетизувались, в першу чергу, за рахунок продажу різноманітних стікерів.

За словами Яна Кума, тепер Whatsapp планує почати заробляти гроші за рахунок корпоративних клієнтів. Починаючи з цього року, компанія буде тестувати інструменти, що зв’язують великий бізнес з користувачами месенджера. В якості прикладів таких компаній Кум назвав Bank of America і American Airlines. За чутками, Whatsapp вже веде переговори з 10-30 такими компаніями. Як буде виглядати такий зв’язок — поки не відомо. На даний момент додаток не має ніяких спеціальних функцій для бізнесу зв’язку з користувачами Whatsapp, однак це не заважає рассыльщикам спаму захаращувати месенджер небажаної рекламою.

Оставить ответ