Вести.net: в одному з ТЦ Москви з’явиться ARena віртуальної реальності

размещено в: Новости | 0
Вести.net: в одному з ТЦ Москви з’явиться ARena віртуальної реальності
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Віртуальні ігрові світи виходять на побутовий рівень: у Москві показали прототип першого майданчика для масового занурення в намальовані простору. Поки, правда, про домашньому використанні мова не йде. Чому VR-арена з’явиться спочатку в якомусь громадському місці і як вона влаштована? Всі тонкощі реальної віртуальності прямо зараз в програмі Вести.net.

Схоже, віртуальна реальність готова оселитися в одному з торгових центрів Москви. Принаймні, компанія ARena заявила про те, що до вересня відкриє перший парк розваг в умовах віртуальної реальності. Обіцяють повне занурення користувачів з повною свободою переміщення.

За словами розробників, ідеальні умови — якщо площа становить від 50 до 1500 квадратних метрів. Система трекінгу з використанням інфрачервоних камер Vicon здатна забезпечувати відстеження груп до 50 осіб у фізичному просторі і трансляцію переміщення користувачів в віртуальний простір з точністю до 1 міліметра. Як екіпіровки використовується рюкзак з потужним ігровим комп’ютером (і, як випадково з’ясувалося, додаткова батарея для комп’ютера). Він потрібен для того, щоб промальовувати навколишнє середовище для користувачів VR-шолома Oculus Rift. Зараз разом з додатковою батареєю потужності ноутбука вистачить приблизно на годину активних дій. Але цього, по ідеї, достатньо, тому що грати в шоломі рекомендують не більше 20 хвилин.

“Якщо ми говоримо про простому споживанні контенту, тут можливі і дешеві рішення і гібридних систем трекінгу, які дозволять банально відстежувати позицію, повороти, і зразкове знаходження, або область знаходження тіла на сцені, — розповідає Олександр Лукічов, директор по контенту і платформі ARena. — Якщо ми говоримо про відтворення точних ситуацій, де 1 міліметр — це поріг точності. Наприклад, постріл з пістолета, робота снайпера, тренування з трюками, які допустимі в таких ситуаціях. Якщо ми говоримо про медичних системах, відтворення симуляцій для МНС, то там точність до 1 міліметра, синхронність дій для випробуваного — це критичний фактор, і похибка там не припустима. Система Motion capture дозволяє вирішити цю проблему аж до потрапляння ключа в замкову щілину. Тобто така точність не надлишкова — вона необхідна”.

Але така точність обходиться досить дорого. Щоб обладнати такий ігровий центр, буде потрібно від 6 до 300 мільйонів рублів. Тому що тільки одна інфрачервона камера Vicon, яку використовуються в системі для трекінгу, коштує близько 8 тисяч доларів. Скільки потрібно камер на 50 квадратних метрів, сказати складно, але стає зрозуміло, що про використання всієї цієї VR-екіпіровки в домашніх умовах можна забути. Власне, тому компанія створює платформу для великих приміщень і намагається побудувати якийсь міст між виробниками заліза та вмісту.

“Ми позиціонуємо себе як інтеграційне рішення, — пояснює Олександр Лукічов, директор по контенту і платформі ARena. — Не тільки hardware рішення. Як Motion capture: ноутбуки, шоломи, ігрові движки, але в тому числі — рішення для розробників, для постачання контенту, для синхронізації сторів, для нового ринку збуту цього контенту. Ми хочемо стати новим інструментом і новим мотиватором для виготовлення VR-контенту. Ринок досить вакуумний: Oculus Store, Samsung Store і інші стори вкрай не наповнені, і розробники поки не бачать чітких перспектив, як цей контент збувати. Споживачів шоломів досить мало. Їх кількість на ринку обмежена. Коли шолом використовується не в B2C, а B2B — це збільшує ринок збуту, і контентні провайдери розуміють, що в цій ніші можна збувати контент. І ми хочемо їм цю можливість надати”.

Перший такий ігровий парк з’явився в Австралії в минулому серпні. І запис на ігрові сесії була розписана на місяць вперед ще до офіційного старту. Судячи з відео, яке з’являється на YouTube після відвідування австралійського Zero Latency, простір досі користується популярністю)

Схожа реалізація є і НТС Vive — гравець з VR-шоломом на голові переміщається в реальному світі. Але ігрове поле в проекті НТС Vive значно менше — в рамках невеликої кімнати, у кутах якої встановлено дві базові станції, здатні охопити площу до 21 квадратного метра в реальності. Сполучаючись один з одним, камери розсовують кордони електронної фантазії. До речі, за словами Олександра Лукічева, до того часу, коли ігровий центр у Москві відкриється, трохи зміниться екіпірування учасника: шоломи Oculus замінять на НТС Vive.

Оставить ответ