Вести.net: водії для безпілотних автомобілів і смартфон для аудіофілів

размещено в: Новости | 0
Вести.net: водії для безпілотних автомобілів і смартфон для аудіофілів
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Влада Каліфорнії готові заморозити, ну або, принаймні, значно пригальмувати, вихід на ринок безпілотних автомобілів. Департамент моторизованого транспорту штату виступив з новою законодавчою ініціативою, яка забороняє експлуатацію роботизованих машин без людини за кермом.

Тобто, простіше кажучи, ваш автомобіль, може, і здатний їздити сам, але ви все одно повинні бути в ньому під час руху. Можете дивитися кіно, фарбуватися, грати в ігри на смартфоні, але зобов’язані бути присутніми.

У керівництві Google, одного з піонерів безпілотного автомобілізму, нова ініціатива викликала цілком зрозуміле обурення. Адже саме Каліфорнія стала колискою ідеї автономних машин. Її влади першими дозволили їх тестування на дорогах загального користування. А тепер ось фактично гублять затію в зародку. Так, принаймні, вважають в Google.

Втім, вже давно було зрозуміло, що держава обов’язково втрутиться і почне регулювати цю галузь. Перший тривожний дзвінок пролунав, коли Google, який зробив свого авторобота взагалі без керма і педалей, змусили повернути повноцінні органи управління.

Насправді, відбувається саме те, про що попередили на цьому тижні в британської автомобільної компанії Jaguar. Технологічні компанії надто поспішають випустити свої розробки на вільний ринок. Воно зрозуміло: коли горизонті багатомільярдні прибутки, хочеться отримати їх як можна швидше. Але держава, не без підстав, вважає, що, по-перше, безпілотники потрібно ще дуже довго тестувати. По-друге, необхідно підготувати під них законодавчу базу, про яку стали замислюватися тільки зараз. Наприклад, не зовсім зрозуміло, хто буде нести відповідальність, якщо автономна машина потрапить в аварію. Google готовий взяти провину на себе, але тоді доведеться переписувати міжнародні закони. Відповідно до віденської конвенції, відповідальність за дії автомобіля несе водій. Власне, тому він повинен бути всередині. І ще — на випадок злому. Як і будь-який підключений до інтернету пристрій, автономна машина не застрахована від хакерів.

Так що, каліфорнійські влади не прагнуть вбити бізнес. Навпаки, якщо раніше безпілотники відчували тільки в окремих загонах” — невеликих провінційних містечках, — то тепер їм відкривають дороги всього штату. Поки що, тимчасово, машини будуть пересуватися під контролем людини. Якщо в найближчі роки вони доведуть свою безпеку, обмеження можуть скасувати.

Втім, їх поки ще не ввели. Існує тільки ініціатива, та й то тільки в одному з штатів. Наприклад, влада Техасу, де теж проходять тестування безпілотні автомобілі Google, сьогодні заявили: ласкаво просимо до нас, ми вас ніяк обмежувати не будемо.

***

У Росії запущено продажу першого в світі смартфона для аудіофілів, Marshall London. Пристрій вийшло під брендом всесвітньо відомого виробника професійного звукового обладнання. Всередині у нього аудиохаб від іншого топового гравця музично індустрії — Wolfson. А обробляє відтворення окремий процесор Cirrus Logic. Смартфон, як заявлено, може відтворювати файли формату FLAC без втрати якості. У комплекті йдуть маршаловские навушники-затички. Словом, все начебто по вищому розряду, але це стосується тільки звукового обладнання. По суті, апарат досить простий. Всередині — двоядерний процесор Snapdragon 410, далеко не самий потужний у лінійці. Розробник, правда, пояснює свій вибір більш низьким енергоспоживанням і температурним режимом. Майже п’ятидюймовий Full-HD дисплей, два гігабайти оперативної пам’яті і змінна батарея на 2500 mAh.

З вигляду телефон досить незвичайний. Через чималих габаритів — майже десять міліметрів в товщину — і обробки задній панелі під шкіру, створюється враження, що він “народився в чохлі”. Словом, апарат досить нехитрий, але коштувати буде як цілком собі Hi-End смартфон на Android — 36 тисяч рублів. Апарат буде продаватися тільки в салонах “Білайну”.

“Поціновувачі якісного звуку і якісних девайсів — найчастіше люди, схильні витрачати на це трохи більше. Тому що важливіше якість, важливіше історія, важливіше бренд. Тому ми вважаємо, що аудиторія, в принципі, може бути значно ширшим, ніж вона є. Тим більше, що наш рітейл будуть представляти не тільки смартфони, але і в принципі девайси. Навушники, звукові системи, не тільки телефони”, — заявляє виконавчий віце-президент “Вимпелком” з продажу Віктор Павлов.

Так чи насправді хороший Marshall London, ми розповімо, як тільки отримаємо його в руки. Поки відзначимо, що у нас він буде продаватися за ціною нижче європейської. Апарат коштує близько 600 доларів або 400 фунтів-стерлінгів, тобто близько 45 тисяч рублів. Росіяни отримають його по 36 — мабуть, Marshall дуже хоче завоювати ринок.

Оставить ответ