Японські телевізори наблизять до російського споживача

размещено в: Новости | 0
Японські телевізори наблизять до російського споживача
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Глобальні гравці ринку споживчої електроніки продовжують адаптуватися до нової економічної ситуації в Росії. Не бажаючи поступатися російських споживачів конкурентів, компанії шукають способи запропонувати якісні продукти за конкурентоспроможною ціною. Вже в жовтні росіяни зможуть придбати телевізори Panasonic, вироблені на території Митного союзу, в Білорусі.

Про плани локалізувати виробництво Вістям.Hi-tech розповів директор дивізіону споживчої електроніки Panasonic Росія Сергій Кожевников. За його словами, цей крок — частина глобальної стратегії Panasonic щодо зміцнення на регіональних ринках. Випускати будуть моделі середньої цінової категорії.

“Поки що плануються до запуску три моделі телевізорів VIERA c діагоналлю 24, 32 і 43 дюймів, роздільна здатність Full HD, — розповів Кожевников. – Ці моделі були розроблені локально, під контролем Panasonic – за участю японських інженерів, а також представників нашої європейської ТВ-фабрики з Чехії. Для забезпечення належної якості зображення використовувалися кращі комплектуючі”.

За оцінкою Кожевнікова, перенесення виробництва на територію Митного союзу може зробити пристрої на 10-15% дешевше імпортованих телевізорів з аналогічними характеристиками. Виробництво в Білорусі організовано за принципом контрактної збірки, на потужностях місцевого партнера. “Розглядалося кілька варіантів розміщення в країнах Митного союзу, але цей виявився найбільш вдалим з якості, гнучкості та швидкості виробництва, — розповів Кожевников. – Цей партнер може гарантувати високу якість продукту, відповідне бренду Panasonic”.

Японська корпорація вже і так давно локалізує свої продукти в Росії — наприклад, адаптуючи програмну начинку мікрохвильових печей, хлібопічок та іншої кухонної техніки. Такий популярний сьогодні продукт як мультиварка взагалі був придуманий в російському офісі Panasonic і вперше представлений саме в Росії. Деякі адаптовані для ринку СНД моделі мікрохвильових печей Panasonic також нещодавно почав виробляти в Білорусі.

Глава напрями споживчої електроніки Panasonic Росія не виключив, що в майбутньому на території Митного союзу почнуть випускати і інші категорії продукції. “Ми не можемо розкривати всіх деталей, однак наша компанія ставиться до проекту локалізації проектування і виробництва дуже серйозно розглядає можливість подальших інвестицій”, — зазначив Кожевников.

Panasonic — не перший глобальний гравець, який намагається наблизити виробництво своєї продукції на російському споживачеві. Корейські LG і Samsung вже давно випускають телевізори і продукти інших категорій на своїх заводах в Калузькій області. Samsung буквально напередодні оголосила, що починає поставки збираються на заводі в індустріальному парку “Ворсінов” пральних машин на європейський ринок. Зібрану в Росії техніку будуть продавати не тільки в країнах Балтії та Східної Європи, але й, скажімо, в Австрії, Данії і Швеції.

Японська Sony також вирішила локалізувати виробництво однієї з категорій продукції — карт пам’яті і USB-накопичувачів — в Росії. На цьому тижні “Комерсант” повідомив про запуск Sony і російським ТОВ “Супервэйв Груп” модернізованої виробничої лінії. На ній щорічно можна виробляти до 12 млн карт пам’яті microSD і USB-накопичувачів об’ємом від 8 до 64 ГБ. Пластини з чіпами постачають з-за кордону, в Росії із них лише “нарізають” флешки і наносять на них логотипи і іншу інформацію. Тим не менш, це дозволило сертифікувати виробництво в Торгово-промисловій палаті РФ і наносити на продукцію напис “Зроблено в Росії”.

Оставить ответ